
Az Európai Unió által kiadásra kerülő Digital Covid Card kiállításához az egészségügyi szolgáltatók által végzett Rapid Antigén Tesztek eredményét 2021. július 1-jétől az EESZT-be kötelező beküldeni. Az eredményt eseménykatalógus bejegyzés és strukturált EHR formában szükséges beküldeni.
Ez az adatszolgáltatás minden olyan egészségügyi szolgáltatót érint, ahol Rapid Antigén Tesztet végeznek, és csak a gyorstesztek feltöltésére (is) akkreditált egészségügyi szoftverrel lehetséges.
Fáradságos adminisztráció helyett használja a PCA Job COVID teszter modulját a kötelező adatszolgáltatás biztosítására! Ezzel a kiegészítő modullal az EESZT előírásainak megfelelően lehetséges a COVID gyorsteszt eredmények tömeges feltöltése, percek alatt!
Hogyan?
Az adatszolgáltatás nagyon egyszerű és gyors:
COVID teszter
- Eredmények rögzítése a szoftverben
- A PCA Job elvégzi a programban rögzített gyorsteszt eredmények EESZT-akkreditált adatszolgáltatását.
Tömeges COVID teszter
- Eredmények gyűjtése egy rögzített formátumú Excel táblázatban (akár több telephelyről is)
- Excel táblázat betöltése a programba
- A PCA Job elvégzi a táblázatban rögzített gyorsteszt eredmények EESZT-akkreditált adatszolgáltatását.
Árak
A feltüntetett árak nettó árak. Egyedi konstrukciókért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
COVID teszter
Díjfizetés rendszeressége/egysége | 1 számítógép | 2 vagy több számítógép gépenként |
---|---|---|
Havi | 7 825 Ft | 15 650 Ft |
Negyedéves | 21 335 Ft | 42 670 Ft |
Féléves | 42 670 Ft | 85 340 Ft |
Éves | 85 340 Ft | 170 680 Ft |
Tömeges COVID teszter
Díjfizetés rendszeressége/egysége | 1 számítógép | 2 vagy több számítógép gépenként |
---|---|---|
Havi | 30 000 Ft | 60 000 Ft |
Negyedéves | 88 000 Ft | 176 000 Ft |
Féléves | 175 000 Ft | 350 000 Ft |
Éves | 350 000 Ft | 700 000 Ft |