Mi az a távsegítség?
A távsegítség egy program, amelynek használatával munkatársunk hozzáfér távoli ügyfelünk gépéhez, és úgy használja mintha előtte ülne. Így kiszállás (és természetesen kiszállási díj) nélkül, azonnal tudjuk orvosolni a felmerülő problémát.
Információk rendszergazdáknak, üzemeltetőknek
Kérjük, hogy olvassa át a Stefánia rendszergazdáknak készült kézikönyvünket.
Elérhetőségünk
Kérdéseit, javaslatait e-mailben is várjuk a [email protected] címre.
Vagy kérjen tőlünk visszahívást, és az Ön által megjelölt idősávban keresni fogjuk!
Távsegítség letöltése
A Stefánia programon keresztül el tudja indítani (Súgó / Távsegítség kérése). Amennyiben szüksége van rá, le is tölthető az alábbi gombra kattintva:
Figyelem
Kérjük, hogy a távsegítséget csak előzetes telefonos vagy e-mailes ([email protected]) egyeztetés után használják! Köszönjük.
Ügyfélszolgálatunk terheltsége
Idősáv/nap | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
---|---|---|---|---|---|
8-9 | |||||
9-10 | |||||
10-11 | |||||
11-12 | |||||
12-13 | |||||
13-14 | |||||
14-15 | |||||
15-16 |
Folyamatosan látják, hogy mit csinálok a gépemmel?
A kapcsolatot csak az Ügyfél kezdeményezheti, a program elindításával és a biztonsági kód bediktálásával. A program bezárásával egyidejűleg a csatlakozás is megszűnik, tehát onnantól kezdve csak akkor tudunk újra hozzáférni a gépéhez, ha Ügyfelünk újból engedélyezi a kapcsolódást.
Ha átmegy az interneten a képernyőm tartalma, azt más is láthatja?
A távsegítség titkosított csatornán zajlik, se a tartalmához, se az Ügyfelünk adataihoz nem férhet hozzá harmadik személy.