A távsegítség egy program, amelynek használatával munkatársunk hozzáfér távoli ügyfelünk gépéhez, és úgy használja mintha előtte ülne. Így kiszállás (és természetesen kiszállási díj) nélkül, azonnal tudjuk orvosolni a felmerülő problémát.
Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon, reggel 8 órától délután 16 óráig várja hívását a 06-1 466-7404, vagy a 06-1 466-7132-es telefonszámokon.
Kérdéseit, javaslatait e-mailben is várjuk a stefania@vitarex.hu címre.
Vagy kérjen tőlünk visszahívást, és az Ön által megjelölt idősávban keresni fogjuk!
Távsegítség letöltése
A Stefánia programon keresztül el tudja indítani (Súgó / Távsegítség kérése). Amennyiben szüksége van rá, le is tölthető az alábbi gombra kattintva:
Kérjük, hogy a távsegítséget csak előzetes telefonos vagy e-mailes (stefania@vitarex.hu) egyeztetés után használják! Köszönjük.
Ügyfélszolgálatunk terheltsége
Az alábbi táblázatban látható telefonos ügyfélszolgálatunk általános terheltsége. Amennyiben lehetősége van rá, ajánljuk, hogy a zöld időszakokban keressen minket, így kisebb eséllyel szükséges hosszabb ideig várakozni, amíg munkatársunk fogadni tudja a hívását!
Idősáv/nap
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
8-9
9-10
10-11
11-12
12-13
13-14
14-15
15-16
Folyamatosan látják, hogy mit csinálok a gépemmel?
A kapcsolatot csak az Ügyfél kezdeményezheti, a program elindításával és a biztonsági kód bediktálásával. A program bezárásával egyidejűleg a csatlakozás is megszűnik, tehát onnantól kezdve csak akkor tudunk újra hozzáférni a gépéhez, ha Ügyfelünk újból engedélyezi a kapcsolódást.
Ha átmegy az interneten a képernyőm tartalma, azt más is láthatja?
A távsegítség titkosított csatornán zajlik, se a tartalmához, se az Ügyfelünk adataihoz nem férhet hozzá harmadik személy.