Stefánia segítségnyújtás

Mi az a távsegítség?

A távsegítség egy program, amelynek használatával munkatársunk hozzáfér távoli ügyfelünk gépéhez, és úgy használja mintha előtte ülne. Így kiszállás (és természetesen kiszállási díj) nélkül, azonnal tudjuk orvosolni a felmerülő problémát.

Információk rendszergazdáknak, üzemeltetőknek

Elérhetőségünk

Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon, reggel 8 órától délután 16 óráig várja hívását a 06-1 466-7404, vagy a 06-1 466-7132-es telefonszámokon.
Kérdéseit, javaslatait e-mailben is várjuk a [email protected] címre.
Vagy kérjen tőlünk visszahívást, és az Ön által megjelölt idősávban keresni fogjuk!

Távsegítség letöltése

A Stefánia programon keresztül el tudja indítani (Súgó / Távsegítség kérése). Amennyiben szüksége van rá, le is tölthető az alábbi gombra kattintva:

Figyelem

Kérjük, hogy a távsegítséget csak előzetes telefonos vagy e-mailes ([email protected]) egyeztetés után használják! Köszönjük.

Ügyfélszolgálatunk terheltsége

Az alábbi táblázatban látható telefonos ügyfélszolgálatunk általános terheltsége. Amennyiben lehetősége van rá, ajánljuk, hogy a zöld időszakokban keressen minket, így kisebb eséllyel szükséges hosszabb ideig várakozni, amíg munkatársunk fogadni tudja a hívását!
Idősáv/napHétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
8-9
9-10
10-11
11-12
12-13
13-14
14-15
15-16

Folyamatosan látják, hogy mit csinálok a gépemmel?

A kapcsolatot csak az Ügyfél kezdeményezheti, a program elindításával és a biztonsági kód bediktálásával. A program bezárásával egyidejűleg a csatlakozás is megszűnik, tehát onnantól kezdve csak akkor tudunk újra hozzáférni a gépéhez, ha Ügyfelünk újból engedélyezi a kapcsolódást.

Ha átmegy az interneten a képernyőm tartalma, azt más is láthatja?

A távsegítség titkosított csatornán zajlik, se a tartalmához, se az Ügyfelünk adataihoz nem férhet hozzá harmadik személy.

További termékeink és szolgáltatásaink

Stefánia Nyilvántartó Rendszer

Egyedi fejlesztésű alkalmazások

Lakáj Társasházkezelő Rendszer