Elérhetőségünk
Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon, reggel 8 órától délután 16 óráig várja hívását a 06-1 466-7404, vagy a 06-1 466-7132-es telefonszámokon.
Kérdéseit, javaslatait e-mailben is várjuk a stefania@vitarex.hu címre.
Távsegítség letöltése
Figyelem!
Kérjük, hogy a távsegítséget csak előzetes telefonos vagy e-mailes (stefania@vitarex.hu) egyeztetés után használják! Köszönjük.
A távsegítség program letöltéséhez kattintson az alábbi gombra:
Mi az a távsegítség, és mire jó?
A távsegítség egy program, amelynek használatával munkatársunk hozzáfér távoli ügyfelünk gépéhez, és úgy használja mintha előtte ülne. Így kiszállás (és természetesen kiszállási díj) nélkül, azonnal tudjuk orvosolni a felmerülő problémát.
Hogyan kell elindítani?
A letöltés után a böngészőtől függő módon el kell indítani a távsegítség programot. Hogy melyik böngészőben hogyan kell ezt csinálni, annak megtekintéséhez válassza ki az Ön által használt böngészőt:
A letöltésre való kattintás után az ablak alján megjelenő szürke sávban a TeamViewerQS.exe-re kell kattintani a futtatáshoz.

A letöltésre való kattintás után felugró ablakban először Fájl mentése gombra kell kattintani a fájl mentéséhez.

Amikor elkészült a letöltés, a képernyő jobb felső részén lévő kék, lefelé mutató nyílra kell kattintani, és a lista tetején a TeamViewerQS.exe-re kell klikkelni a távsegítség futtatásához.

A letöltésre való kattintás után az ablak alján megjelenő fehér sávban a Futtatás-ra kell kattintani a távsegítség futtatásához.

A letöltésre való kattintás után az ablak alján megjelenő szürke sávban a Futtatás-ra kell kattintani a távsegítség futtatásához.

Bármelyik böngészőt is használja, ha szeretné újra megjeleníteni a legutóbbi letöltéseket, akkor nyomja meg a Ctrl + J billentyűkombinációt!
A Windows beállításaitól függően a távsegítség program futását engedélyezni kell. A program futtatásához nem szükségesek rendszergazdai jogok, de a felmerülő problémák megoldásához időnként igen.
Folyamatosan látják, hogy mit csinálok a gépemmel?
A kapcsolatot csak az Ügyfél kezdeményezheti, a program elindításával és a biztonsági kód bediktálásával. A program bezárásával egyidejűleg a csatlakozás is megszűnik, tehát onnantól kezdve csak akkor tudunk újra hozzáférni a gépéhez, ha Ügyfelünk újból engedélyezi a kapcsolódást.
Ha átmegy az interneten a képernyőm tartalma, azt más is láthatja?
A távsegítség titkosított csatornán zajlik, se a tartalmához, se az Ügyfelünk adataihoz nem férhet hozzá harmadik személy.
Információk rendszergazdáknak, üzemeltetőknek
Kérjük, hogy olvassa át a Stefánia rendszergazdáknak készült kézikönyvünket.
További kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére telefonszámunkon.