Tanácsadás

Tanácsadás

Cégünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy egyedi, korszerű, felhasználó barát rendszereket fejlesszen. Ez az elkötelezettség minden esetben a végfelhasználó felé nyújtandó teljes körű szaktanácsadást és szolgáltatást igényel. Egy sikeres projekthez nem elegendő a jó szoftver — megfelelő környezet is szükséges hozzá.

Ügyfeleink, felhasználóink felé nyújtandó szolgáltatásaink kiterjednek:

Új eszközök beszerzése/ tervezése

Egy szoftver megfelelő működéséhez elengedhetetlen a hibátlanul működő, átgondolt hardver és üzemeltetői környezet is. Évtizedes szakmai tapasztalattal állunk ügyfeleink rendelkezésére, hogy segítséget nyújthassunk a leendő rendszer megtervezésére. Különösen fontos kérdés ez, mivel a szoftveren lehet alakítani a későbbiek folyamán, ám a drága pénzen megvásárolt hardver eszközök évekre meghatározzák a rendszer teljesítményét, és a későbbi változtatás is sok kellemetlenséget tartogathat magában. Tőlünk nem csak egy szoftvert kap, hanem egy kulcsrakész, komplett megoldást.

Meglévő eszközök bővítése

Sok esetben az eszközpark már adott egy szoftver bevezetésénél, azonban ez sem zárja ki a fejlesztés lehetőségét. Segítünk a fejlesztési koncepciók kidolgozásában, hogy Ön a lehető leghatékonyabban költse el a pénzét, és támogathassa szervezete működését.

Találja meg velünk az optimális megoldást meglévő eszközparkjának bővítésére, fokozatos fejlesztésére, legyen szó:

  • Szerverekről
  • Hálózati megoldásokról
  • Asztali vagy laptop számítógépekről
  • Okostelefon vagy táblagép beszerzésről
  • Bármilyen, szoftverünkkel összefüggő környezeti tényezőről.

Segítségnyújtás telefonon és e-mailben

Cégünk elsődleges prioritásnak tekinti vevői elégedettségét, ezért hagyományosan nagy hangsúlyt fektetünk szoftvereink követésére, támogatására.

Ügyfeleinknek munkaidőben telefonon és e-mailben nyújtunk támogatást. Barátságos munkatársaink minden felmerülő problémát megoldanak, és segítséget nyújtanak szoftvereink használatában.

Nem kell informatikus végzettség

Nálunk nem kell szégyellnie magát, ha nem a számítógépek doktora, mivel:

  • szoftvereink használata egyszerű, intuitív
  • ha mégis elakad, azonnali, kedves és barátságos segítséget kap tőlünk

Távsegítség

A felmerülő kérdéseket, problémákat gyorsan és hatékonyan megoldjuk internetes távsegítség használatával. Mit nyer Ön ezzel?

  • Nem kell kiszállási díjat fizetnie
  • Nem kell órákat, napokat várnia a segítségre
  • Dolgozhat tovább, minimalizálva a kieső munkaidőt.

Továbbképzés, konzultáció

Partnereinknek rendszeresen tartunk díjmentes, csoportos továbbképzéseket szoftvereink használatáról. Ez a közös tapasztalatcsere segít abban, hogy programjaink folyamatosan alkalmazkodjanak a változó igényekhez, és a felhasználóink is megkapják erről a rendszeres oktatást. Az ilyen alkalmak során:

  • átismételjük a legfontosabb tudnivalókat
  • felfrissítjük a meglévő tudást
  • bemutatjuk, betanítjuk az új funkciókat
  • mélyrehatóbban megismerkedünk szoftvereink speciális képességeivel
  • megismerjük a felhasználóink legújabb ötleteit, javaslatait
  • megválaszoljuk az egyéni kérdéseket
  • egyeztetünk a közeljövő fejlesztéseiről

Mivel ilyen módon a végfelhasználókkal is kommunikálunk, a fejlesztés szükséges irányát sokkal pontosabban meg tudjuk határozni, és a felhasználóink is elégedettek, mivel a saját, építő javaslataikat viszontláthatják az elkészült szoftverben.

Általánosságban elmondható, hogy az általunk tartott konzultációk jó hangulatúak, hasznos ismeretcserére adnak lehetőséget, és felhasználóink kifejezetten igénylik az ilyen rendezvényeket.