EESZT Akkreditált üzemorvosi program

A bevitt adatokat többféle módon lehet rendszerezni, így azok könnyedén áttekinthetőek

Egyedi statisztikák készíthetőek

Az űrlapok és formanyomtatványok kitöltése automatizálható

Gyorsan listázhatók az esedékes vizsgálatok, a cégek felé történő elszámolást segítő kimutatások.

Bevezetés az üzemorvosi programba

A PCAJOB foglalkozás-egészségügyi (munka alkalmassági/üzemorvosi) program kis-, közép-, és nagyvállalatok számára is ideális megoldást nyújt. Kialakításánál ugyanazokat az alapelveket tartottuk szem előtt, mint minden szoftverünk fejlesztése során.


A megszokott papírnyomtatványokhoz hasonló szerkezetű, ezáltal könnyen elsajátítható és átlátható rendszert alkottunk, amelyben hozzáférhető minden páciensnek/munkavállalónak az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér-ben, azaz a felhőben(“EESZT-ben”) tárolt adataihoz.


Az üzemorvosi rendszerünk folytonos frissítésekkel aktualizáljuk. Segítünk a betanulásban. Szükség esetén a későbbiekben is folyamatos ügyféltámogatással segítjük felhasználóinkat.

Kinek ajánljuk a PCAJOB üzemorvosi programot?

Szerződött partner telephely bontásban való nyilvántartás támogatása

Munkavállaló nyilvántartása (személyi adatok, allergiák, oltások, betegségek, engedélyek, labor eredmények, eü kiskönyv, katalógus, telepehely és számos más adata)

Kötelező EESZT adatszolgáltatás automatikus elvégzése

EESZT-ben elérhető információk elérése

Alkalmassági vélemények (orvosi, gépjármű, lőfegyver, elsőfokú, záró)

Beutaló készítés

Beépített TAJ ellenőrzés funkció

Jelentések készítése (MOJ, havi változás)

Kimutatások (munkavállalói létszám, besorolás ( A,B,C,D )

Nyomtatványok (Oltások, telephely és számos más lista készíthető)

Nyomtatvány sablonok (tetszőleges nyomtatvány sablon készíthető, mely tetszőleges ún. meta adatokkal kitölthető)

Beépített (leválogatható) törzsszótárak (BNO, WHO, TEÁOR, FEOR, stb)

Havonta frissített gyógyszeradatbázis

Eszköz illesztések (audiométer, spirométer)

Aktualizálás

Ahogy haladunk előre a világban, úgy a technológia is folyton változik, és egyre több követelménynek kell megfelelni. A PCA JOB segítséget nyújt ebben is. Az EESZT-s adatszolgáltatási kötelezettségeknek 100%-ban eleget tesz a szoftver.

Idő-, hely-, munka- és pénzmegtakarítás

A PCA JOB használatával körülbelül felére csökken az adminisztrációs idő a hagyományos, papír alapú dokumentáláshoz képest. Nem kell papírokat rakosgatni, előkeresni, kutatni köztük és ezáltal felesleges munkát végezni. A szoftverrel mindez egyszerűen és gyorsan történik.

Adminisztrációs költségek csökkenése

A szoftver használatával jelentős költségcsökkentés érhető el a drága, nehezen beszerezhető törzslapok, illetve a különböző nyomtatványok, jelentések kinyomtatatásával, fénymásolásával együtt járó költségek megszűnésével.

Nyomtatás

Minden, a PCA JOB-ban előállítható nyomtatvány elkészíthető PDF verzióban is, így megfelelő esetben a kinyomtatásuk elhagyható.

A PCA JOB futtatásához szükséges minimális hardver konfiguráció a következő:

  • Core 2 Duo vagy hasonló CPU
  • 2 GB RAM
  • 2 GB szabad lemezterület
  • 1024×768 képernyő felbontás
  • Windows 7 (sp1)
  • Bekapcsolt Windows Update (a frissítések folyamatos telepítése minden Windows verziónál követelmény)

Ennél régebbi, vagy gyengébb hardveren a PCAJOB használata nem támogatott, de elképzelhető, hogy működik.

Azonban az optimális munkakörülményekhez ennél erősebb hardvert ajánlunk:

  • Core i3 vagy jobb CPU
  • 4 GB RAM, vagy több
  • SSD meghajtó
  • 1366×768 képernyőfelbontás, vagy nagyobb (1080p-nél nagyobb felbontás nem ajánlott)
  • Windows 10

Az adatvédelmi követelmények miatt célszerű olyan számítógépet használni, ami rendelkezik TPM chippel, mivel ezeken kényelmesen lehet meghajtótitkosítást alkalmazni.

Hálózat

Több számítógép van? A PCA JOB-bal ezt a lehetőséget is ki lehet használni. A szerverként használt gép lehet egyszerre kliens is (tehát lehet rajta dolgozni), de dedikált szerver (pl. VPS) is használható erre a célra, ha van megfelelően kiépített infrastruktúra. Domain környezet sem akadály, a felhasználók azonosítása történhet AD ellenében is, de természetesen a hiánya sem jelent problémát.

Biztonsági mentés

A programhoz mellékelt „Adatbázis mentése” segédprogram teljes körű biztonsági mentést tud készíteni a programban tárolt adatokról, ami alapján a program mentéskori állapota 100%-ban visszaállítható. A mentés készülhet:

  • helyi meghajtóra (pl. felhőbe szinkronizáláshoz)
  • pendrive-ra
  • hálózati meghajtóra

A mentés a Windows Feladatütemezővel tetszőlegesen ütemezhető, paraméterezhető.

Ismerje meg közelebbről üzemorvosi programunkat és próbálja ki!

videó ikon

Bemutató videó

Megnézem

az üzemorvosi rendszer videó átirányítás
árajánlat ikon

Árajánlatkérés

Kérem

üzemorvosi rendszer árajánlat ikon átirányítás

Minden, amire a foglalkozás egészségügyben szükség lehet. Néhány fontos szolgáltatást mely a PCAJOB üzemorvosi programban megtalálható:

Szerződött partner telephely bontásban való nyilvántartás támogatása

Munkavállaló nyilvántartása (személyi adatok, allergiák, oltások, betegségek, engedélyek, labor eredmények, eü kiskönyv, katalógus, telepehely és számos más adata)

Kötelező EESZT adatszolgáltatás automatikus elvégzése

EESZT-ben elérhető információk elérése

Alkalmassági vélemények (orvosi, gépjármű, lőfegyver, elsőfokú, záró)

Recept és beutaló készítés

Beépített TAJ ellenőrzés funkció

Jelentések készítése (MOJ, havi változás)

Kimutatások (munkavállalói létszám, besorolás ( A,B,C,D )

Nyomtatványok (Oltások, telephely és számos más lista készíthető)

Nyomtatvány sablonok (tetszőleges nyomtatvány sablon készíthető, mely tetszőleges ún. meta adatokkal kitölthető)

Beépített (leválogatható) törzsszótárak (BNO, WHO, TEÁOR, FEOR, stb)

Havonta frissített gyógyszeradatbázis

Eszköz illesztések (audiométer, spirométer)

üzemorvosi program szolgáltatások

PCA JOB üzemorvosi program

Gyors működés

EESZT akkreditált

Összetett, mégis egyszerű használat

Biztonságos

Sok éves tapasztalat

Folytonos informatikai támogatás

Az üzemorvosi program céljai

könnyen tanulható üzemorvosi szoftver

Könnyen tanulható, gyorsan kezelhető szolgáltatásnyújtás

nyomtatványok

A nyomtatványok ne térjenek el a papír alapú nyomtatványoktól

személyre szabott szoftver

Munkakörönként, valamint a felhasználó igénye szerint személyre szabott szolgáltatás biztosítása

program támogatása

Távsegítség biztosítása, melyen keresztül support kollégáink állnak rendelkezésére

Felhasználóbarát rendszer

Közvetlen kapcsolat kialakítása a munkavállalókkal

Széleskörű program

Nem csak alapvizsgálati szolgáltatásokat nyújtson Önnek