IktatóNet

IKTATÓ PROGRAMUNK​

Az iktató program lehetővé tesz egyszerűsített sorszámos-alszámos iktatást, amely során megadott főszámos iratokhoz tetszőleges számú érkeztetett vagy továbbított iratot lehet rögzíteni, különböző mezők alapján. A dokumentumkezelőhöz nem tartozik külön beléptetés, vagy authentikáció, a felhasználó a beépített Windows authentikációt használva érheti el a szolgáltatásokat és adatokat. Ez esetben a felhasználó Windows hozzáférést nem ismerő személyek nem férnek hozzá a programhoz.

ISMERJE MEG JOBBAN PROGRAMUNKAT

IKTATÓNET
SZOLGÁLTATÁSAI

Főszámos iktatás rögzítése

• Tárgy • Ügyfél • Cím • Ügyintéző • Előirat • Utóirat

Alszámos iktatások rögzítése

• Tárgy • Küldő • Címzett • Kezelési feljegyzések • Megjegyzés

Évzárás

• Adott iktatási év zárása, új kezdése • Lezárt évek megjelenítése

Előadói ív

• Nyomtatás létező adatok alapján • Kitöltetlen formában • Manuálisan megadható adatokkal

Több intézmény támogatása

• Tetszőleges számú intézmény esetében végezhető főszámos iktatás

Megjelenített adatok Excel kimenete

• A megjelenített adatok könnyen exportálhatóak Excel táblázatként

Jogosultságkezelés

• Csak olvasási és szerkesztési jogosultság beállítása felhasználónként • Csak engedélyezett iktatókönyvek megtekintése

Fájlmellékletek kezelése

• Az egyes iktatásokhoz tetszőleges számú digitális fájl csatolható • Digitális mellékletek utólagos megnyitása, jogosultságfüggően

Határidők kezelése

• Iktatásokhoz tartozó határidő rögzítési lehetősége

Kinek ajánljuk az IktatóNET szoftvert?

FELHASZNÁLÓKNAK
DÖNTÉSHOZÓKNAK
ÜZEMELTETÉSNEK

FELHASZNÁLÓKNAK

Az iktató rendszer használata biztosítja a következőket:

  • Terméktámogatás: Átalánydíjas megrendelés esetén a későbbiekben is folyamatos ügyféltámogatással segítjük felhasználóinkat
  • Szótár funkció: tetszőlegesen bővíthető sablon szövegek használata, hogy kevesebbet kelljen gépelni
  • Gyorskereső: a korábbi iktatások könnyű megtalálásához, akár több mezőre keresve egyszerre
  • Kereső: tetszőleges adat megkereshető bármelyik mezőben
  • Rendezés: tetszőleges rendezés, akár több mezőre alkalmazva egyszerre
  • Gyors adatbevitel: könnyű szerkeszthetőség az adatbeviteli felületen

DÖNTÉSHOZÓKNAK

Megtakarítások a IktatóNettel

Az iktató rendszer nem csak megkönnyíti az iktatás végző munkáját, de a lecsökkent adminisztrációs időnek és a hatékonyabb munkavégzésnek köszönhetően számtalan területen lehet pénzt és időt megtakarítani vele.

Időmegtakarítás

Az Iktató program használatával körülbelül felére csökken az adminisztrációs idő a hagyományos, papír alapú dokumentációhoz képest. A felszabadult időben az iktatás végző személy így több figyelmet tud szentelni más fontos területeknek.

Adminisztrációs költségek csökkenése

Az iktató rendszer használatával jelentős költségcsökkentés érhető el a drága, nehezen beszerezhető törzslapok, illetve a különböző nyomtatványok, jelentések kinyomtatatásával, fénymásolásával együtt járó költségek megszűnésével.

Nyomtatás, fénymásolás

Az iktató rendszerbe épített korszerű megoldások lehetővé teszik, hogy a beérkezett egyéb dokumentumokat szkenner segítségével a gépen tároljuk. Ezáltal nincs szükség az ilyen papírok folyamatos fénymásolására. Minden, az IktatóNetben előállítható nyomtatvány elkészíthető PDF verzióban is.

Postaköltség

Az iktató program által elkészíthető összes nyomtatvány előállítható elektronikus formában is, ezért ezek továbbíthatóak e-mailben is.

ÜZEMELTETÉSNEK

Iktató rendszer futtatásához szükséges minimális hardver konfiguráció a következő:

  • Core 2 Duo vagy hasonló CPU
  • 2 GB RAM
  • 2 GB szabad lemezterület
  • 1024×768 képernyő felbontás
  • Windows 7 (sp1)
  • Bekapcsolt Windows Update (a frissítések folyamatos telepítése minden Windows verziónál követelmény)

Ennél régebbi, vagy gyengébb hardveren az IktatóNET használata nem támogatott, de elképzelhető, hogy működik. Természetesen a megfelelő felhasználói élmény érdekében azt javasoljuk, hogy amennyiben lehetőség van rá, érdemes egy korszerű gépet beszerezni a program futtatásához. Azonban az optimális munkakörülményekhez ennél erősebb hardvert ajánlunk:

  • Core i3 vagy jobb CPU
  • 4 GB RAM, vagy több
  • SSD meghajtó
  • 1366×768 képernyőfelbontás, vagy nagyobb (1080p-nél nagyobb felbontás nem ajánlott)
  • Windows 10

Az adatvédelmi követelmények miatt célszerű olyan számítógépet használni, ami rendelkezik TPM chippel, mivel ezeken kényelmesen lehet meghajtótitkosítást alkalmazni.

Hálózat

Több számítógép van? Az iktatóval ezt a lehetőséget is ki lehet használni. A szerverként használt gép lehet egyszerre kliens is (tehát lehet rajta dolgozni), de dedikált szerver (pl. VPS) is használható erre a célra, ha van megfelelően kiépített infrastruktúra. Domain környezet sem akadály, a felhasználók azonosítása történhet AD ellenében is, de természetesen a hiánya sem jelent problémát.

Biztonsági mentés az iktató rendszerben

Az iktató programhoz mellékelt „Adatok mentése” segédprogram teljes körű biztonsági mentést tud készíteni a programban tárolt adatokról, ami alapján a program mentéskori állapota 100%-ban visszaállítható. A mentés készülhet:

  • helyi meghajtóra (pl. felhőbe szinkronizáláshoz)
  • pendrive-ra
  • hálózati meghajtóra

A mentés a Windows Feladatütemezővel tetszőlegesen ütemezhető, paraméterezhető. Minden biztonsági mentés 256 bites titkosítással rendelkezik, így illetéktelenek nem tudják azt megnyitni, visszaállítani.

dokumentumkezelő szoftver

ÁRAINK

Az átalánydíjas szerződés havi/negyedéves/éves díjfizetés mellett, folyamatos iktató program karbantartást, fejlesztést, szoftvertámogatást tartalmaz:

  • Térítésmentes táveléréssel történő egyszeri oktatás.
  • Adatállományok frissítése, melyhez tartozik: Általános adatok, pl. Település szótár
  • Iktató program szolgáltatások bővítése, melyet Ön vagy más felhasználó jelez vagy szükségszerű a piaci igények szerint.

Terméktámogatás: Átalánydíjas megrendelés esetén a későbbiekben is folyamatos ügyféltámogatással segítjük felhasználóinkat 

Átalánydíjas konstrukcióban: 5.000Ft/hó/gép

TOVÁBBI TERMÉKEINK / SZOLGÁLTATÁSAINK