1. Home
  2. Docs
  3. Stefánia rendszergazdai t...
  4. Hálózati működés, tűzfal ...
  5. Vírusirtókkal kapcsolatos információk

Vírusirtókkal kapcsolatos információk

Bár mind a frissítőhöz, mind a programhoz tartozó összes dll és exe fájl érvényes digitális aláírással rendelkezik, valamint természetesen nem tartalmaznak vírust, mégis előfordul, hogy időnként egy-egy vírusirtó szoftver „gyanúsnak” találja a programfrissítést, vagy annak valamelyik részét. Ezt jelezni szoktuk a vírusirtó gyártók felé, de mivel a programunkhoz gyakran adunk ki frissítést, ezért a hamis pozitív riasztások továbbra is okozhatnak hibákat a frissítések telepítésénél. Ezt a problémát leginkább a számítógép védelmére használt programok megfelelő beállításával lehet megoldani.

A frissítések kereséséhez internet kapcsolat szükséges, a frissítő által használt mappát és minden benne lévő fájlt engedélyezni kell (a vírusirtó sandboxában futtatva nem fog működni frissítés!). Ez általában a következő elérési úton van:
Windows Vista és újabb:

C:\Users\<felhasználónév>\AppData\Local\Temp\Stefania

Valamint célszerű magát a programfájlok mappáját is fehérlistára tenni:

C:\Program Files (x86)\Vitarex\Stefania

A nem megfelelően beállított programok rendszeresen akadályozzák a frissítések telepítését, illetve a távsegítség (távoli asztal) kapcsolat létrehozását, az okostelefonos szinkronizációt, egy szóval: a munkát. A tűzfal és a vírusirtó programok használatát természetesen mi is ajánljuk, de a gördülékeny munka érdekében, amennyiben szükséges, kérjük a megfelelő beállításukat.

How can we help?