Kommunikáljunk hatékonyan!

Tisztelt Ügyfelünk!

Az alábbi rövid leírást azért készítettük, hogy az egyedi fejlesztések során minél hatékonyabban, félreértések nélkül tudjunk kommunikálni, hiszen ez mindkettőnk érdeke. Biztosan Önnel is megesett már, hogy rengeteg e-mail között véletlenül kimaradt néhány fontosabb üzenet, vagy a feladat megfogalmazása és a végrehajtás közti félreértések következtében a kelleténél több időt és idegeskedést jelentett mindenkinek egy probléma megoldása. Mi ebben is szeretnénk Önnek első osztályú megoldást nyújtani!

Észrevételek, problémák jelzése

Az észrevételek, problémák, hibák jelzésére egységesen a Vitarex saját Redmine rendszerét használjuk. Mivel a fejlesztőink is közvetlenül ebből kapják a feladataikat, ezért ez a leghatékonyabb tere az ügyfél-kommunikációnak is. Kérjük tehát, hogy minden új igényt, hibajelzést ezen a felületen küldjön be kollégáink számára.

Mi az a Redmine?

A Redmine egy nyílt forráskódú, rugalmas projektmenedzsment rendszer (ticketing, vagy jegykezelő rendszernek is lehet hívni). Minden feladat egy hibajegyként létezik, ami új feladatként kezdi az életciklusát, majd ennek a végén lezárt állapot jelzi, hogy a feladat teljesült. A feladatok aktuális állapotát élőben tudja bármikor ellenőrizni, és természetesen módosítani, kiegészíteni is lehetséges azokat.

Tippek a Redmine használatára

A közös munkánk kezdetén a megadott e-mail címével regisztráljuk a Vitarex Redmine rendszerébe, az így megkapott felhasználónévvel és jelszóval fog tudni bármikor belépni.

Új feladat felvétele

Belépés után az Új feladat linkre kell kattintani a felső menüben. Mire érdemes itt figyelni?

Új feladat felvétele
  • A Tárgy a feladat rövid és frappáns leírása, nagyjából mint az e-mailnél a „tárgy” mező szerepe
  • A Leírás mezőben részletesen ki tudja fejteni a feladatot. Érdemes leírni, hogy a szoftverben pontosan hol van az a pont, amiről a feladat szól, és minél közérthetőbben, részletesen leírni a feladatot.
  • Képernyőképet is lehetséges beilleszteni, a legegyszerűbb a vágólapról Ctrl-V-vel beilleszteni a képet a leírás mezőbe.
  • Fájl csatolására is van lehetőség a Fájlok kiválasztása gombbal.
  • A Prioritás mezővel tudja szabályozni a feladat fontosságát. Ezzel nekünk is segít a feladatok sorrendjének ütemezésében, így biztosan nem fognak a háttérbe kerülni fontos feladatok!
  • Amennyiben releváns, határidőt is beállíthat a feladathoz.

Folyamatban lévő feladatok áttekintése

Belépés után a Feladatok linkre kattintva tekinthetők meg a nyitott feladatok. Kattintással tudjuk kiválasztani, hogy melyiket szeretnénk részleteiben megnézni. A megnyitott feladatnál időrendben látható az összes változás, ami az adott feladattal történt.

Feladatlista

Meglévő feladat módosítása

A megnyitott feladatot a Szerkesztés linkre kattintva lehetséges módosítani. Ilyenkor tudunk változtatni a beállított prioritáson, dátumon, vagy bármilyen tulajdonságán a hibajegynek, és új szöveges megjegyzést is fűzhetünk hozzá.

További termékeink és szolgáltatásaink

Stefánia Nyilvántartó Rendszer

Egyedi fejlesztésű alkalmazások

Lakáj Társasházkezelő Rendszer