Tisztelt Ügyfelünk!
Az alábbi rövid leírást azért készítettük, hogy az egyedi fejlesztések során minél hatékonyabban, félreértések nélkül tudjunk kommunikálni, hiszen ez mindkettőnk érdeke. Biztosan Önnel is megesett már, hogy rengeteg e-mail között véletlenül kimaradt néhány fontosabb üzenet, vagy a feladat megfogalmazása és a végrehajtás közti félreértések következtében a kelleténél több időt és idegeskedést jelentett mindenkinek egy probléma megoldása. Mi ebben is szeretnénk Önnek első osztályú megoldást nyújtani!
Észrevételek, problémák jelzése
Az észrevételek, problémák, hibák jelzésére egységesen a Vitarex saját Redmine rendszerét használjuk. Mivel a fejlesztőink is közvetlenül ebből kapják a feladataikat, ezért ez a leghatékonyabb tere az ügyfél-kommunikációnak is. Kérjük tehát, hogy minden új igényt, hibajelzést ezen a felületen küldjön be kollégáink számára.
Mi az a Redmine?
A Redmine egy nyílt forráskódú, rugalmas projektmenedzsment rendszer (ticketing, vagy jegykezelő rendszernek is lehet hívni). Minden feladat egy hibajegyként létezik, ami új feladatként kezdi az életciklusát, majd ennek a végén lezárt állapot jelzi, hogy a feladat teljesült. A feladatok aktuális állapotát élőben tudja bármikor ellenőrizni, és természetesen módosítani, kiegészíteni is lehetséges azokat.
Tippek a Redmine használatára
A közös munkánk kezdetén a megadott e-mail címével regisztráljuk a Vitarex Redmine rendszerébe, az így megkapott felhasználónévvel és jelszóval fog tudni bármikor belépni.
Új feladat felvétele
Belépés után az Új feladat linkre kell kattintani a felső menüben. Mire érdemes itt figyelni?
- A Tárgy a feladat rövid és frappáns leírása, nagyjából mint az e-mailnél a „tárgy” mező szerepe
- A Leírás mezőben részletesen ki tudja fejteni a feladatot. Érdemes leírni, hogy a szoftverben pontosan hol van az a pont, amiről a feladat szól, és minél közérthetőbben, részletesen leírni a feladatot.
- Képernyőképet is lehetséges beilleszteni, a legegyszerűbb a vágólapról Ctrl-V-vel beilleszteni a képet a leírás mezőbe.
- Fájl csatolására is van lehetőség a Fájlok kiválasztása gombbal.
- A Prioritás mezővel tudja szabályozni a feladat fontosságát. Ezzel nekünk is segít a feladatok sorrendjének ütemezésében, így biztosan nem fognak a háttérbe kerülni fontos feladatok!
- Amennyiben releváns, határidőt is beállíthat a feladathoz.
Folyamatban lévő feladatok áttekintése
Belépés után a Feladatok linkre kattintva tekinthetők meg a nyitott feladatok. Kattintással tudjuk kiválasztani, hogy melyiket szeretnénk részleteiben megnézni. A megnyitott feladatnál időrendben látható az összes változás, ami az adott feladattal történt.
Meglévő feladat módosítása
A megnyitott feladatot a Szerkesztés linkre kattintva lehetséges módosítani. Ilyenkor tudunk változtatni a beállított prioritáson, dátumon, vagy bármilyen tulajdonságán a hibajegynek, és új szöveges megjegyzést is fűzhetünk hozzá.