1. Home
  2. Docs
  3. Társasház projekt
  4. Kezelőszint menüje
  5. Rendszerbeállítások

Rendszerbeállítások

Válasszuk ki a Kezelőszint menüjéből a Szótárak menüpontot (1.). Egy mini szótárat találunk itt, amely segítheti a Társasházak előírásainak létrehozását, vagy a mérőórák rögzítését.

A megnyíló oldalon a Szótár kategória legördülő menüjéből (2.) válasszuk ki, hogy Előíráshoz, vagy Mérőórához szeretnénk-e felvenni új elemet. Kattintsunk az Új előírás / Új mérőóra gombra (3.). A felugró ablakban (4.) írjuk be a Megnevezést, majd kattintsunk a Mentés gombra.

Szótár funkció

Kattintsunk a Kezelőszint Eseménynapló menüpontjára (1.). A megjelenő oldalon láthatjuk a korábban elvégzett műveleteket (2.). Beállíthatjuk az időintervallumot is, amelyben ellenőrizni szeretnénk a változtatásokat (3.). A Változások oszlopban lévő ikonokra kattintva (4.) a felugró ablakban ellenőrizhetjük mit módosítottunk, és mire (5.). A tábla bizonyos időközönként törlődik.

Eseménynapló

Válasszuk ki a Kezelőszint menüjéből a Kezelő adatai menüpontot (1.). Az Alapadatok (2.) fülön be tudjuk állítani azokat az adatokat, amelyek a nyomtatványokon fognak megjelenni (3.).

Alapadatok

Figyelem!

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Az Adatfelhasználás és kvóták fülön (4.) ellenőrizhetjük a csomagunkban foglalt adatmennyiség felhasználásának állapotát.

Adatfelhasználás és kvóták

Válasszuk ki a Kezelőszint menüjéből a Változásokmenüpontot (1.). A felugró ablakban (2.) a rendszer legújabb frissítéseit tudjuk megnézni.

Változások

How can we help?