A Katalógus szolgáltatás működéséről megtekinthető oktatóvideónk is. Ebben áttekintjük:
- Mire való és mire jó a Katalógus funkció
- Szkennelt dokumentumok csatolása a gondozott dokumentációjához
Katalógus oldal használata
A programban lehetőség van olyan dokumentumok digitális tárolására, melyeket papír formátumban szoktunk csatolni a gondozott törzslapjához (például lelet). Bármilyen típusú fájlt fel tudunk tölteni: képet, videót, szöveget, táblázatot, hanganyagot.
Nyissuk meg a gondozási füzetet, a Regiszteren a gondozott nevén dupla kattintással. Az Oldalak (1.) segítségével keressük meg a Katalógus (2.) füzetlapot. Kattintsunk az Új gombra (3.).

A megnyíló felületen adjuk meg a dokumentum nevét (1.). Megadhatjuk a dokumentum kiállításának időpontját, és az érvényesség idejét is (2.). Ez segítségünkre lehet a későbbi keresésben. Ez után válasszuk ki a legördülő menüből a dokumentum típusát (3.). Ha a Szöveg-et választjuk, megjelenik egy beviteli mező ahova beírhatjuk amit rögzíteni kívánunk. Ha a Szkennelés/Dokumentum típust választjuk, akkor azonnal szkennelhetünk, amennyiben van csatlakoztatva megfelelő eszközünk. Ehhez kattintsunk a Szkennelés gombra (4.). Ha már előzőleg szkenneltük a dokumentumot és a gépünkön van, válasszuk a Tallózás (5.) gombot. Keressük meg a dokumentumot, majd kattintsunk a Mentés (6.) gombra.

A feltöltött dokumentumokat táblázatos formában láthatjuk a Katalógus oldalon (1.). Ha valamelyiket meg szeretnénk nézni válasszuk ki a táblázatban, és kattintsunk a Megtekintés (2.) gombra.
