Az Albetéteim (1.) menüpontra kattintva megtekinthetjük az általunk használt albérleteket (2.). Adatokat felvenni nem lehet a lakói portálról, csak ellenőrizni tudjuk a már rögzítetteket.
A táblázatból egyet kiválasztva az adott albetéten végezhető műveleteket tartalmazó oldalra jutunk.
A menüsáv segítségével navigálhatunk albetétünk funkciói között:
- Az Alapadatok (1.) menüpont alatt az albetét adatait tekinthetjük meg.
- A Mérőóra adatok (2.) oldalán a korábban rögzített mérőóra állások tekinthetőek meg. Új óraállás felvételéhez kattintsunk az Új óraállás rögzítése gombra!
- A Lakáshasználók (3.) menüpont a lakáshoz rendelt partnereket mutatja (tulajdonos, bérlő, lakó, haszonélvező).
- Az Előírások (4.) oldalán megtekinthetjük az adott albetéthez rendelt egyedi, és a társasház szintű közös előírásokat.
- A Dokumentumok (5.) menüpontban láthatóak a társasházkezelő által velünk megosztott dokumentumok.
- Probléma bejelentése (6.) gomb: Itt tudjuk bejelenteni a hibákat.
Kattintsunk a Probléma bejelentése gombra. A megnyíló ablakban értelemszerűen töltsük ki az űrlapot (1.), majd kattintsunk a Probléma elküldése (2.) gombra.
Figyelem!
A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
A folyószámlánk ellenőrzéséhez kattintsunk a Folyószámla (1.) fülre. Válasszuk ki a naptárból a kívánt időszakot (2.), majd kattintsunk a Lekérés (3.) gombra.
Táblázatos formában megjelenik a folyószámlánk forgalma (4.). Alul pedig egy összesítés a fizetési kötelezettségeinkről, a befizetéseinkről és a hátralékról, ha van (5.).